با حضور ۱۷ داور بانو و آقا برگزار شد 

کلاس ارتقا داوری سه به دو فوتبال در بندرعباس 



کلاس ارتقا داوری سه به دو در بندرعباس برگزار شد. 
 
به گزارش صبح ساحل،  از سوی هیات فوتبال هرمزگان کلاس داوری ارتقا سه به دو در بندرعباس برگزار شد.
اصغر معماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان در مراسم افتتاح کلاس ارتقا سه به دو که با حضور علیرضا صفا پیشکسوت و مدرس آمادگی جسمانی، محمود رئیسی رئیس کمیته داوران استان،  عبدالمجید معماری مدرس دوره ، حسن رئیسی مشاور و پیشکسوت داوری استان و خانم سلطانی مسوول چیدمان داوران بانوان در سالن همایش مجموعه هفت تیر بندرعباس برگزار شد  گفت: کلاس های داوری و ارتقا با برنامه ریزی خوب کمیته داوران به موقع برگزار می شود واین سومین کلاس ارتقا بود که در این سال برگزار شده است.
دبیر هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت : علاوه بر کلاس های داوری که با مجوزهای کمیته داوران فدراسیون فوتبال برگزار شده است کلاس های توجیهی و پیش فصل فوتبال و فوتسال برای داوران آقایان و بانوان هرمزگان برگزار شده است و داوران هرمزگانی از نظر دانش داوری به روز هستند.
اصغر معماری گفت: این کلاس ارتقا توسط مدرس هرمزگانی عبدالمجید معماری برگزار شد و علیرضا صفا دیگر مدرس هرمزگانی تدریس آمادگی جسمانی کلاس را بر عهده داشت. 
وی اظهارداشت: خوشحالیم که همچنین مدرسانی در استان داریم و برای داوران و فوتبال ما یک نعمت به حساب می آیند. دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت: توانمندی عبدالمجید معماری مدرس خوب هرمزگانی موجب شده است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال از توانمندی ایشان برای سایر استان هم بهره ببرد و چندی پیش یک کلاس داوری درجه سه در سیستان و بلوچستان با تدریس عبدالمجید معماری برگزار شد و یقینا این مدرس خوب استان در آینده هم کلاس های بیشتری در سطح ایران تدریس خواهد کرد.
اصغر معماری بیان داشت: باید قبول کنیم که سطح داوری استان ما از فوتبال ما جلوتر است و امیدوارم که داوران استان مسابقات بیشتری را در کشور برگزار کند.
تدریس این کلاس که با حضور ۷ داور بانو و ۱۰ داور آقا به مدت سه روز برگزار شد عبدالمجید معماری و مدرس آمادگی جسمانی آن علیرضا صفا بود و در روز آخر امتحان دانش داوری و تست آمادگی جسمانی از داوران گرفته شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها